[Mplayer-felhasznalok] Keretlem level - offtopic

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Oct 16 12:24:11 CEST 2002

Hi,

> Pásztor Szilárd:

> Vagy forditva. En ezzel a modszerrel visszaszoritottam a spam-eket. Azert

Jo neked. Eleinte en is probalkoztam vele de csak akkor indult be igazan!
A spamassassin hatekonyabb, de meg az sem az igazi, foleg hogy mostmar
elegge elterjedt es a spammerek is ismerik.

> mukdohet a dolog, mert ok is tudjak, hogy torvenytelenul csinaljak a
> dolgot, es azert valamennyire be vannak szarva. Tehat remove-ot komolyan
> veszik. Altalaban. Szerintem.

Szerintem nem, es pontosan ugy van ahogy Szilard irta, ezzel csekkelik hogy
ki az akihez egyaltalan eljut a level (mincs kiszurve mar a szerveren).
Hozzateszem hogy ezek a remoev linkek altalaban nem mukodnek, miutan
kitoltottel mindenfele form-okat kozli hogy browser incompatible error
vagy hasonlo hulyeseget. Erdemes lenne utanaolvasnod mielott naiv hulyeseget
irsz, eleg jo szakirodalom van a temaban a neten.

Kezdetnek pl ez:
http://www.paulgraham.com/spam.html
eleg alapmu.

Es ezt a topicot zarjuk le, na nem mintha a tobbi threda a listan kevesbe
lenne offtopic :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu