[Mplayer-felhasznalok] rajzfilm

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Thu Nov 28 09:15:42 CET 2002

Elhatároztam egy több fejezetből álló rajzfilm szétszabdalását, hogy ne
ömlesztve legyen az egész. Ehhez szerintem a legjobban akkor járok, ha
eszerűen csak a megfelelő pozíciók közti részeket copy codec-kel elmentem.
Jól gondolom?

Erről jut eszembe viszont, hogy hallottam olyat, hogy a régi típusú(?)
rajzfilmek esetén lehet úgy paraméterezni az encodeolást, ami kihasználja
azt, hogy rajzolt, tehát kevesebb szín, nagyobb összefüggő egyszínű
területek, stb vannak a filmen, és így kisebb/jobb minőségű outputot generál.
Igaz ez? Vagy van codec direkt rajzfilmre?

Szóval a lényeg, hogy tapasztalataitok szerint egy rajzfilmet hogyan érdemes
mencode-olni?

Tia,

Tib