[Mplayer-felhasznalok] Kivetelesen nem offtopic - mplyrdoc

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Nov 29 10:16:02 CET 2002

Sziasztok,

arra gondoltam, hogy a hihetetlen mennyisegu nyuglodesnek elejet
vehetnenk, ha csinalnank olyan howto-kat, hogy pl. "DVD->DivX
Mplayerrel", vagy "TV-OUT Mplayerrel", stb. es mindezt kitennenk egy uj
menupontba az mplayerhq-n. Szerintem pont ezek azok, amiket mindenki
hianyol es amiert mindenki azt mondja, hogy nem jo a doksi (pedig nagyon
jo, csak meg szajbaragosabban es lepesrol lepesre kellene leirni, ahogy
peldaul a http://dvdtodivx.freeweb.hu/ oldalon van. Tudom, hogy az
encoding.html errol szol de talan a tagolasa nem megfelelo, vagy nem
tudom mi). Mivel a listan gyakorlatilag mar szinte minden dologrol volt
szo, ossze kellene szedni a dolgot. Sajnos peldaul a DVD-lejatszasrol en
sz at rt se tudok, mert nincs playerem; de ha VOB-bol kell divx-et
kesziteni, arrol mar tudok mit mondani. Szoval kene valaki, aki hajlando
irni ilyenekrol, hogy

-TV-IN
-DVD-read
-MAtrox/Ati egyedi dolgai
-...mittudomen, batran barmirol; arrol is ha valami nem trivialisat
sikerult belonotok.

En meg irok majd par dologrol ezen kivul. Aki hajlando ezzel
foglalkozni, kerem kuldje nekem az irasokat, osszerakom html-be es akkor
ki lehet tenni az Mplayer oldalara (persze elobb majd valaki elolvassa a
fejlesztok kozul is). Az angolra forditast is bevallalom.

SiX