[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas

Dusik Andras dusik at math.u-szeged.hu
Tue Nov 26 13:00:08 CET 2002

On 26 Nov 2002, Veres Imre wrote:

> Terden allva konyorgom: Ha valaki kerdez, legalabb csatolja mar az
> mplayer kimenetet! Hogy a fenebe tudjunk igy segiteni? Szoval mplayer -v
> a _minimum_.

Tudom, tudom, de mar tobb mint egy honapja probalkoztam ezzel utoljara es
annyira nem volt fontos, hogy emiatt irjak. Most pedig nem allt
rendelkezesemre olyan file, ami alapjan hirtelen egy mplayer kimenetet
produkaljak. Most csak azert tettem fel a kerdest, hogy ha mar valaszokok
valakinek, akkor egyuttal hatha az en problemamra is kapok hasznalhato
otletet. Arpitol kaptam is.

-=DUSIK  Andras=- mailto:dusik at math.u-szeged.hu
* ICQ: 17973222 * http://www.math.u-szeged.hu/~dusik/