[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas

Veres Imre imre.veres at online.hu
Tue Nov 26 12:08:45 CET 2002

2002-11-26, k keltezéssel Dusik Andras ezt írta:

> Nekem inkabb azt arulja el valaki, hogy hogyan lehet ezt lementeni a
> vinyora? Ugyanis mencoder majdnem jo, de nem teljesen. Amig csinalja,
> addig menetkozben az mplayerrel le lehet jatszani, de mplayer azt hiszi
> hogy 1000 fps-os a film es gyorsitva jatsza le. Amikor pedig a mencoder
> befejezte a munkat, ott a parszaz megas file es onnantol kezdve az mplayer
> egyszeruen nem jatsza le. :(

Terden allva konyorgom: Ha valaki kerdez, legalabb csatolja mar az
mplayer kimenetet! Hogy a fenebe tudjunk igy segiteni? Szoval mplayer -v
a _minimum_.

Persze gondolom, most megint a sertodes jon, meg hogy tudnom kene fejbol
az url-t es azt is, hogy az mplayer mit ir ki, meg hogy minden linuxos
kocsog.

SiX