[Mplayer-felhasznalok] Mindentudas

Dusik Andras dusik at math.u-szeged.hu
Tue Nov 26 12:08:07 CET 2002

On Mon, 25 Nov 2002, Miklos Magyari wrote:

> nem tudja valaki, hogy a banatba tudnam lejatszani a Mindentudas Egyeteme
> stream-jeit? Akarhogy probalom, a szerverrol mindig csak egy onmagara
> mutato rovidke ascii file jon le.

Bongeszoben letoltod azt a filet amire a link mutat, pl. szeles_2.wmv,
azyan azt mondod neki, hogy
$ cat szeles_2.wmv
[Reference]
Ref1=http://vp3:80/mte/szeles_2.wmv
Ref2=http://195.228.253.63:80/mte/szeles_2.wmv

majd mplayer http://195.228.253.63:80/mte/szeles_2.wmv
es mar megy is.

Nekem inkabb azt arulja el valaki, hogy hogyan lehet ezt lementeni a
vinyora? Ugyanis mencoder majdnem jo, de nem teljesen. Amig csinalja,
addig menetkozben az mplayerrel le lehet jatszani, de mplayer azt hiszi
hogy 1000 fps-os a film es gyorsitva jatsza le. Amikor pedig a mencoder
befejezte a munkat, ott a parszaz megas file es onnantol kezdve az mplayer
egyszeruen nem jatsza le. :(

-=DUSIK  Andras=- mailto:dusik at math.u-szeged.hu
* ICQ: 17973222 * http://www.math.u-szeged.hu/~dusik/