[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Válasz

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sun Nov 17 11:24:55 CET 2002

On Sat, Nov 16, 2002 at 11:22:23PM +0100, Arpi wrote:
> utalom a sort. latszik hogy nem ismersz :)

> en is: ird meg te, ha annyira kell.

Arpinak igaza van! Senkinek nincs tul sok szabadideje, igy nem varhato el,
hogy egy developer olyat irjon amire NEKI NINCS SZUKSEGE. Mert mondjuk ugye egy
developer-tol elvarhato, hogy anelkul is tudja hasznalni. Ennek kompenzalasara
keszult a doksi, ami szerintem egesz reszletes (legalabbis open source project-ek
kozott szerintem kiemelkedo az mplayer doksija). Lathato tehat hogy VALAMIT
probalunk tenni az ugy erdekeben, hiszen egy GUIt irni erre tobb ido lenne,
a doksi meg meg egy normalis kompromiszum akozott, hogy ne keljen olyat csinalni
amire egy developernek NINCS szuksege es akozott hogy legyen full featured
csili-vili GUI. Az mplayer GUI-ja mas kerdes, mert pl azt szponzoraljak ...
AFAIK.

- Gábor (larta'H)