[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Válasz

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sun Nov 17 11:26:47 CET 2002

On Sun, Nov 17, 2002 at 01:13:53AM +0100, Pásztor Szilárd wrote:
> Arpi:
>
> Az a baj a guival, hogy mire kész lenne, addigra már változtak a mencoder
> opciók. A guit nem elég megcsinálni, updatelni is kell.

Na ja. Optimalis megoldas az lenne, ha a cfg cumo (command line parser, config
file parser) olyan szinten lenne integralva a GUI-val, hogyha bekerul egy uj
opcio akkor az AUTOMATIKUSAN gui-n at is elerheto. Elvileg mukodne, ha kozos
lenne az opciok listaja a GUI altal megjelenitendo dolgokkal, persze ehhez jol
at kene irni az egeszet, es IMHO pont ez az amire tobbek kozott senkinek nincs
ideje ...

- Gábor (larta'H)