[Mplayer-felhasznalok] Kicsit off

Tomee atlinux at mailbox.hu
Sun Nov 10 16:05:07 CET 2002

Hello!

Nem szorosan a temahoz illik a kerdes, de hatha olyan rendes a csapat,
hogy segit.
RH8-ra tettem fel az MPlayert a -language=hu opcioval. Minden ok, de
mikor elinditom, azok a menupontok, amelyek ekezetes betuket
tartalmaznak, nem latszanak. Amiben nincs az magyar es latszik.
Ez tuti nem az MPlayer problemaja, de hatva valaki dob egy otletet.
Amugy az ekezete betukkel mashol nincs gond, szovegszerkesztokben,
e-mailben tudom oket irni. Az eredetileg magyar programokban ott vannak.
A magyaritott mozillat is fel akartam tenni, de az install ablakban is
ua. mint az MPlaerben, az ekezetet tartalmazo szovegek egyszruen nem
latzsanak.

Koszi, ha valaki valaszol. Akar maganban is, hogy ne rontsuk a lista
tartalmat.

Tomee