[Mplayer-felhasznalok] 1 lamer kerdes

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Tue Nov 12 11:04:49 CET 2002

Fodor Aladár <aladar1 at freemail.hu> irta:

# A gep nem valami csucs...Intel Celeron 366, 198 MB RAM, UHU
# Linux1.0rc1,
# mplayer0.9pre9-2.95.
#
#
# A kodloassal  vannak gondjaim. A DVD-n nincsen magyar hang, de van
# magyar felirat. Olvasgattam a magyar nyelvu leirast es a man-t is
# (RTFM...:-) de sajnos nem lettem okosabb...
# Ugy szeretnem kodolni a filmet, hogy a magyar nyelvu felirat legyen
# alatta. ( -vobsuboutid hu ?)
#
# De sajnos hiaba probalgatom, nem megy, a kep nem "DVD meretu" es
# felirat
# sincsen sehol...
#
# A hangot es a szoveget kodolom be eloszor...
#
# mencoder -dvd 1 -vobsuboutid hu ....ez ezek utan milyn parameterek
# kellenek?
#
# Udv!
# Aladar

Az angol encoding.html 2.4.7-es fejezete.
Vegen pelda is van.
Khiraly