[Mplayer-felhasznalok] 2G avi megint

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.hu
Thu Feb 14 08:36:35 CET 2002

> -noidx nem segit?
Nem. Sikerült lefordtani 64 bites filekezeléssel, de most sem megy. A
nagy fájlokat meg sem tudja nyitni, azt mondja, hogy a fájl nem
található. (más programok, pl. aviplay is ezt teszi) Ha csövön
keresztül használom, akkor megy, de csak 2G méterig olvassa az
avikat. Gondolom, hogy ebben az esetben az indexet nem is tudja
kezelni.
Sajnos a makefile-ban nem találtam olyan pontot, ahol globálisan
lehetne a CFLAGS-et módosítani, ezért ezt írtam be:
CC = gcc -D_LARGEFILE_SOURCE -D__USE_FILE_OFFSET64
de lehet, hogy ez így nem jó.
Az utolsó szavai:
Pos:2867.8s  71694f (100%) 936fps Trem:   0min 1999mb  A-V:0.040
[4434:1411]
ds_fill_buffer: EOF reached (stream: audio)
ds_fill_buffer: EOF reached (stream: video)
A bemeneti fájl kb dupla méretű volt.

Üdvözlet:
Kövesdi György