[Mplayer-felhasznalok] 2G avi

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Feb 13 15:09:11 CET 2002

On Wed, Feb 13, 2002 at 02:10:28PM +0100, Arpi wrote:
> Hi,

> pedig lehet reiseren is.
> azt mondtak az okosok hogy 2.2-es glibc es 2.4-es kernel kell hozza,
> nem fs fuggo.

Csak annyiban, hogy a modern fs-eknel mar nem ok a szuk keresztmetszetek.
Azert minix fs-sel, vagy xia-val gondolom nem menne sehogysem :)
Amugy ajanlott olvasni a kernel source-ban a Documentation-t (szal RTFM),
mert mindenki vitatkozik hogy: "de nem, ext2 nem tud 2Gb-nal nagyobb file-t",
pedig csak bele kene nezni a legautentikusabb doksiba a temaban es azonnal
helyben meglenne a valasz, hogy igenis lehet :)

- Gábor