[Mplayer-felhasznalok] Matrox G550

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Dec 20 10:31:09 CET 2002

Hi,

> Kivancsi vagyok, hogy van-e ilyen meresz fejleszto... :-)

nincs.

ofkoz nem korrekt a g550 tvoutja, ugyanaz mint a g450e, csak a 3d-s reszt
visszagyorsitottak kicsit. en anno tesztelgettem g400max vs g550, es nagyobb
felbontasokban a g400max-om 5ns-es sgram-al leverte a g550 ddr-jet, kis
felbontasokban viszont a g550 gyozott a gyorsabb gpu miatt.

egyedul a g400-nak van korrekt tvout resze (marvel chip, jol osszekapcsolva
a crtc2-vel) IMHO

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu