[Mplayer-felhasznalok] Matrox G550

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Dec 20 10:33:39 CET 2002

Hi,

> ha valamelyik mplayer fejleszto a nevet adja ahhoz, hogy a kartya
> hasonloan korrekt linux alatt mint a g400max, akkor veszek egyet. :-)
> tavaly mar lecsereltem egy gef2ti200-at (g450 vagy 550-re, mar nem
> emlexem) de hamar koppannom kellet, mert tv kimenet akkor meg nem volt
> tamogatott a masodik fejen. allitolag most mar megy azon is, de csak ugy
> zsakbamacska modon nem veszek meg egy kartyat.

mar tamogatott, de csak 640x480, 800x600 asszem (a wines drivernel
sniffeltek le a regisztereket, mast meg nem tud tudtommal).
bar legutobb mar mintha ott tartottak volna hogy a vizszintes felbontast
lehetett 512..1024 kozt tetszolegesen valtoztatni.
de ez meg mindig messze van a szabadon programozhato crtc-tol...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu