[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Totok Tibor tibcsi at interware.hu
Wed Dec 18 10:06:25 CET 2002

>Anyit szolnek hozza a 2.51 ati driver eleg jo lett es az tenyleg dec elejen
>jott ki es nekik is van linux-os programozoi csoprtja szoval van uj a nap
>alatt...
>itt a melohelyen van nvidia gef 4 ti 42000 meg radeon 9000 pro es hat valjuk
>be mint vin alatt mint linux alatt 1000 szebb kepe van a radeonak a
>nvidiahoz kepest

Lehet ezzel az ati driverrel X alatt egymastol fuggetlenul hasznalni a TV-t,
es a monitort?? (Xinerama tokeletesen jo lenne nekem) Van X alatt
TV-kimenet?

Az a helyzet, hogy nekem egy gef4MX420 kartyam van, a TVkimenettel
meg a koritessel, driverekkel nincs problemam, viszont a 3d teljesitmenye
eleg karcsu, hat gondoltam meglepem magam karacsonyra valami
izmosabbal...

Eddig teljesen biztos voltam benne hogy gef4Ti4200 lessz az utod, de
az utobbi nehany napban teljesen osszekavartatok :)
Eloszor Arpi irta, hogy:
> [...]
Ezen rendesen kiakadtam, mert ha a szar MX chipbe bele tudjak b...ni
a TV kimenetet, fekete keret nelkul, 1024x768 ban, akkor a 3x,4x
annyiba kerulo Ti chipen miert nincs rajta?? Mondjuk ez nem ujdonsag,
mert az olcso gef2mx-el ellentetben a gef2/gef3 nem tud TwinView-t,
a Radeon VE/VIVO is hasonlo mutatvany...

Szoval a kerdes, melyiket?: Nvidia4200/Ati9000Pro/Ati8500
En anno az Ati driverekkel rengeteget szivtam, de azt mondjatok hogy
mar nincs vele problema, van hivatalos driver, fejlesztik ezerrel.
Viszont a fos minosegu TV kimenetre szinten nem szeretnek tizenezreket
kihajigalni az ablakon. (Matrox eleve szoba se johet, mert g400 3d
teljesitmenye nekem keves, Phareliahoz meg bankot kene rabolnom...)

Udv, koszi es bocs az off miatt: Tibcsi