[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Dec 14 11:14:15 CET 2002

Hi,

> > bajaim meg:
> >
> > - overscan elegge raferne, szep centis fekete keret korbe a tv-n :(
>
> http://sourceforge.net/projects/nv-tv-out/

hmm.
eddig ugy tudtam, a gf4-ben integralt tvout van (ala matrox g450/550)
es ez az nvtvd meg a bt868 stb chipekhez jo csak.

a faqja is ezt sugallja:

Q: I have a GeForce4 or GeForce4 MX card, and Nvtv doesn't work. What's
   wrong?

A: Both the GeForce4 and the GeForce4 MX cards apparently use some extra
   registers. Without the hardware, it is impossible to figure out
   exactly how to program them, so there is nothing I can do about that
   at the moment.

de:

   However, there have been reports that after initializing the card
   for TV with the 'nvidia' driver, Nvtv works.

es:

(--) NVIDIA(0): Detected TV Encoder: Philips 7104

hmm.

> > azt hiszem ideje lesz megfixelni mga_vid_crtc2-t es visszadni nvidia szarjat.
>
> nvidia szarja kicsit nevetsegesen hangzik, tekintve, hogy mas kartyak
> tudasa, drivere, supportja szo szerint a picsaba sincs hozza kepest.
> (persze ettol meg lehetne szar, de akkor hol van a tobbi?)
> mplayer doksiban irjatok: "...nVidia nem túl jó választás Linux alá..."
> szeretnem tudni - konkretan - melyik a jo valasztas? mert az egyetlen

egyik sem.
amugy a dox a 2d-s featurekre vonatkozik, leven az mplayer nem egy 3d game.

A'rpi / Astral & ESP-team