[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Christian Hamar krics at linuxforum.hu
Sat Dec 14 10:50:25 CET 2002

Udv

> de:
>
>    However, there have been reports that after initializing the card
>    for TV with the 'nvidia' driver, Nvtv works.
>
> es:
>
> (--) NVIDIA(0): Detected TV Encoder: Philips 7104
>
> hmm.

Hat igen. Ez igaz lehet az ujabb gef4-ekre. A Ti* sorozatra, de pl gef4mx*
-okon NV17-es integralt chip volt, amit tudomasom szerint meg az nvtv se
tudott az nvidia driverrel eletre kelteni. Bar ez meg a 0.4.1pre verzional
volt az nvtv-nel. btw ugye NV17 meg teljesen integralt a gef4mx -eken. tvtool
-os (windoz..) forumban olvastam vagy vhol a site-on, hogy ugye annak meg nem
adtak ki a chip specifikaciot valami macrovision mittomenmire hivatkozva,
ezaltal nem tudtak hozza 'hackelni' semmi vezerlest es nem tamogatott ez a
cucc. NVidia rulez.

Udv.

-kRiX-