[Mplayer-felhasznalok] VCD

nkvvf vvfnk at mav.hu
Fri Dec 6 10:46:47 CET 2002

Hali !

>Vegyed bazz, mert engem szemely szerint kurvara nem erdekel a VCD de
tesztelni kene mplayert jol, es piszokul nem erdekel.
>Legfeljebb fogok egy avi - t es kiirom cdrecord - dal mode2 - be.
Ne tedd.
Eloszor is a VCD mpg-bol van megirva. A dat allomany vegul is
megnyirbalt mpg. Kicsit primitiven fogalmazva.
A szabvany meghatarozza az mpg allomany felbontasat, tomoritest, stb....

Win alatt szoktam vcd-t svcd-t elkovetni.
Ott baromi konnyu. Neroval a vcd opcioban megeteted az mpg-et , az
atkonvertalja es lehet is irni.
Linux alatt nem tom mivel lehet ezt megcsinalni.

Ha mar teszteled, akkor teszteld SVCD-n is. :)

Nalam VCD korrektul ment. Oda - leptetgetve..

Szia !

Tamas