[Mplayer-felhasznalok] VCD

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Dec 6 11:30:01 CET 2002

2002-12-06, p keltezéssel nkvvf ezt írta:

Na mar megint beleszolok...

> Win alatt szoktam vcd-t svcd-t elkovetni.
> Ott baromi konnyu. Neroval a vcd opcioban megeteted az mpg-et , az
> atkonvertalja es lehet is irni.

Igen, de Nero nem jol csinalja; nem teljesen szabvanyosan es emiatt
jopar jelenlegi meg regebbi asztali lejatszoban meg se nyikkan. (Mplayer
lejatssza, az addig oke, csak hat megiscsak jobb vcdimager-rel
csinalni.)

> Linux alatt nem tom mivel lehet ezt megcsinalni.

Talan vcdimager + cdrdao parositassal. Van hozza KDE-s felulet is, de
nem emlexem mi a neve, biztos kvcd...
A vcdimager letezik Windozra is es nagyon jo.

SiX