[Mplayer-felhasznalok] re: zolden villogo divx

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Dec 28 14:13:10 CET 2001

Hi,

> Tegnap ket orat vivtam gabucino -val ezen a probleman, aminek a vege az
> lett, hogy biztos nalam van a hiba (ezek szerint megsem csak nalam). Ott
> hagytam abba, hogy libdivxdecore -ral hasznalhato lett (ffmpeg tamogatas
> nem volt forditva, -vc odivx es -vc divx4 jo volt). A 0.50 -el meg jo
> volt minden. Egyebkent ket ilyen divx -et feltettem a /incoming/grobs
> -ba.

szamomra meg mindig nem 1ertelmu a problematok.

tehat, a "beepitett" opendivx dekoderrel szar a divx4 lejatszas?
mert ez nem lep meg, ilyen volt regen is.
vagy a divx4linux libbel is (vagy csak azzal?) szar ?

postprocess vagy anelkul vagy nem szamit?
(lehet az bugzik. pl. -pp 0xff biztos nem lesz jo, pedig 0.50-el jo lenne)

mailto:arpi at thot.banki.hu
http://esp-team.scene.hu