[Mplayer-felhasznalok] re: zolden villogo divx

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Fri Dec 28 15:13:55 CET 2001

Hello!!!

On Thu, 2001-12-27 at 20:02, Pásztor Szilárd wrote:
> Hi
>
>   Hogy valami ontopic is legyen, egy kerdes. Maximum rtfm lesz a valasz :)
> Van egy divxem (divx4-es), ami a 0.60nal (meg mar 0.50 utan 1 ideje cvs-bol
> is) zolden villogva es kockasan jatszodik le. Ha -vc ffodivx, akkor jo, csak
> akkor nemtudok postprocess. A 0.50nel rendesen mux. Ha kell egy kis vizet
> hordanom a dunaba, akkor feltudom tenni a divxet, vagy egy kis reszet az
> ftpre. De tuti valami 0.50 ota tortent valtozas miatt betegeskedik.

Tegnap ket orat vivtam gabucino -val ezen a probleman, aminek a vege az
lett, hogy biztos nalam van a hiba (ezek szerint megsem csak nalam). Ott
hagytam abba, hogy libdivxdecore -ral hasznalhato lett (ffmpeg tamogatas
nem volt forditva, -vc odivx es -vc divx4 jo volt). A 0.50 -el meg jo
volt minden. Egyebkent ket ilyen divx -et feltettem a /incoming/grobs
-ba.

grobs