[Mplayer-felhasznalok] mplayer gyenge geppel

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Fri Dec 28 12:49:05 CET 2001

On Fri, Dec 28, 2001 at 01:14:26PM +0200, Arpi wrote:

> nem a dekodolas a lassu. hanem a kep kirakasa.
> rohely, de egy atlagos meretu divx dekodolasa sem eszi meg egy p200mmx felet
> sem. viszont akkora felbontasu kepet mar nem bir realtiemciopyzni
> videomembe. :(

Hmm, lehet. Anno p100-ason S3 ViRGE-el, sima X-el full screenbe nagyitva
jo volt a VCD lejaccas legalabb (persze akkor meg nem volt mplayer sem :)

Mindenesetre nem tartozik ide szorosan, de eszembe jut a regi szep ISA-s
Trident 8900D kartyam. Ugye vertikalis visszafutasnal allitottam palreget
es elkezdtem feltolteni videoramot sima movsw-el, amikor vegezett, palreg
visszaallitas. Es lassabb a memoriatranszfer mint ahogy az elektronsugar
vegigmegy a screen-en ;-))))) Rulez.

> ellenpelda: p3 733mhz + s3 trio3d/agp2x nem birta vcd-t sem. egyszeruen
> annyira szar a kartya/driver. ugyanez a gep egy regi pci-os tseng6000-el 30%
> cpuval vitte divx is.
>
> de userek keptelenek felfogni hogy hiaba van 1600mhz-s athlonjuk attol meg
> lehet lassu a gepuk, csak nem a proci a lassu.

Hat ja, amugy is a PC 1 rakas szar. Az egesz buszrendszer, meg minden.

- Gabor