[rtmpdump] Magas veszély. Fiókját feltörték. Kérjük, azonnal változtassa meg jelszavát.

rtmpdump at mplayerhq.hu rtmpdump at mplayerhq.hu
Tue Apr 21 04:54:31 EEST 2020

Hello!
Nagyon rossz hírem van neked.
05.02.2020 - Ezen a napon csapkodtam az operációs rendszerre és hozzáférést kapott fiókjához: rtmpdump at mplayerhq.hu

Igen, megváltoztathatja a jelszavát ... De a rosszindulatú programom minden alkalommal frissíti.

Hogyan csináltam:
Az útválasztó szoftverében, amelyet az internethez használt volt egy sebezhetőség.
Felcsaptam ezt az útválasztót, és rátelepítettem a rosszindulatú kódomat.
Miután csatlakozik az internethez, a vírusomat telepítették az eszköz operációs rendszerére.

Ezután teljes másolatot készítettem az Ön adataiból (a böngésző előzményei, az összes fájl, telefonszám és minden kapcsolattartó cím).

Egy hónappal ezelőtt le akartam zárni a készüléket és pénzt kértem a feloldó kódért.
De megnéztem azokat a webhelyeket, amelyeket rendszeresen meglátogatott, és megdöbbent az, amit láttak!
Úgy értem, felnőtt oldalak!

Úgy értem - te nagy perverz vagy. Képzeleted távol áll a normális ember szexuális felfogásától.

És jól gondoltam ...
Készítettem egy képernyőképet webhelyekről, ahol jól érezted magad (tudod, miről beszélek, ugye?).
Aztán fényképeztem a maszturbációdat a készülék webkamerajának használatával.
Csodálatosnak bizonyult! Olyan látványos vagy!

Biztos vagyok abban, hogy nem akarja megjeleníteni ezeket a képernyőképeket a barátok, rokonok vagy kollégák számára.
Úgy gondolom, hogy az 1250€ nagyon kis összeg a csendért.
Ráadásul sokáig kémtelek téged, miután sok időt töltöttem!

Csak a Bitcoins-ban fizet!
BTC-tárcám: 125iYH3kh9y4EoEs1YNcAywY3aeAqqvUuo

Nem tudod, hogyan küldhetek nekem Bitcoinekat?
Írjon be egy lekérdezést bármelyik keresőmotorba: "Hogyan vásároljunk bitcoineket".
Rendkívül egyszerű.

Két napot kapok neked a fizetéshez (48 óra).
Amint ez a levél megnyílik, az időzítő működni fog.

Fizetés után a vírusok és piszkos videók automatikusan megsemmisülnek.
Ha nem kapom meg a megadott összeget: az eszköz le lesz zárva, és az összes barátod vagy rokonod, talán egy kolléga kap egy fényképet az Ön "öröméről".

Remélem megértette a helyzetét.
- Ne próbálj megtalálni és megsemmisíteni a vírusomat! (Az összes adat, fájl és képernyőkép már fel van töltve egy távoli szerverre);
- Ne próbáljon kapcsolatba lépni velem (ez lehetetlen, ezt az e-mailt hoztam létre a fiókodból.);
- Különböző biztonsági szolgáltatások nem fognak segíteni; A lemez formázása vagy az eszköz megsemmisítése nem segít, mivel az adatok már egy távoli szerveren vannak.

Te nem az egyetlen áldozat, tehát garantálom, hogy a fizetés után nem zavarlak újra!
Ez egy hackeres becsületes szó!

Azt is kérem, hogy a jövőben frissítse víruskereső szoftverét. Ily módon nem lesz többé hasonló helyzetben.

Ne legyél ideges, mindenki elvégzi a munkáját.
Kellemes napot!