[Mplayer-os2] SciTech MGL

Kovacs Istvan kofa at alarmix.net
Thu Aug 29 19:48:00 CEST 2002

On Thu, 29 Aug 2002 17:29:17 +0200, Arpi wrote:

>nem? hmm. akkor mi extrat tudnak a vesa-hoz kepest?

Lehet, hogy hulyeseget beszeltem, bocs.

>nekem ugy tunt a weben a leirasukbol hogy ez engedi hasznalni a 2d
>accel dolgokat, de eleg marketing duma szoval nem tudom mit igaz. en
>sosem hasznaltam ilyet.

Van valami "enhanced stretch", errol azert tudok, mert egyes
programokkal (pl. a PMMail nevu levelezovel) nem kompatibilis. A
Config.Sys-be helyezett
SET ENH_STRETCH=NO
sorral kikapcsolhato.

Itt a doksi, hatha segit:
ftp://ftp.scitechsoft.com/devel/docs/mgldoc40-html.zip
(A SciTech product support oldalrol lehet eljutni ide:
http://devcenter.freeservers.com/c-tut-mgl405.html
Van tobb link is, Programming Guide meg Reference Guide, mindketto PDF.
A fenti FTP link az "MGL Documentation" nevet viseli.

Az MGL_bitBltCoord, MGL_bitBltLinCoord es MGL_transBltCoord leirasa
emliti a hardver gyorsitast, a MGL_stretchBltCoord viszont nem.
Gondolom ki kell probalni, ill. meg kellene kerdezni a levlistajukon
(vagy a supporttol).

Kofa

Homepage at http://emil.alarmix.org/kofa/  For PGP public key: send mail
with the subject PGP Public Key Request or finger kofa at lemma.math.bme.hu