[Mplayer-os2] SciTech MGL

Kovacs Istvan kofa at alarmix.net
Thu Aug 29 14:23:41 CEST 2002

On Thu, 29 Aug 2002 13:18:25 +0200, Arpi wrote:

[MGL]
>de ez csak a keretrendszer, maguk a driverek nem free azokert fizetsz :(
>ebben csak egy sample driver van ami VESA-t hasznal.

>igen, imho lehetne

>igen, kellenenek a driverek hozza...
>de az nem letoltheto, azt a fizetos display doctorbol kell kivenni :(
>amit viszont ha jol lattam mar csak os2-re fejlesztenek, a tobbi platformra
>1-2 verzioval regebbi van csak ami nem ismeri a mostani kartyakat.

Ezek fenyeben (es annak tudataban, hogy ha jol tudom a SciTech driverek
sem tamogatjak a hardver stretch funkciot) van ertelme ezzel
foglalkozni? Ha igen, tovabbra is fenntartom, hogy egy full SDD OS/2
licence-szel "szponzoralom" a fejlesztest (tudom, mult honapra
igertem).

Kofa

Homepage at http://emil.alarmix.org/kofa/  For PGP public key: send mail
with the subject PGP Public Key Request or finger kofa at lemma.math.bme.hu