[Mplayer-felhasznalok] dual view

aslo2 laslo2 laslo2 aslo2222 at freemail.hu
Tue Mar 29 21:39:02 CEST 2011

sziasztok, nagy kedvencem nem tudom rabirni az alabbiakra: laptopot kotottem ossze s-videon keresztul a tv-vel xp alatt.azt szeretnem, h a dual view nezetben elindithassam az mplayert a tv-n -mondjuk egy dvd-t - kozben pedig a laptopon netezhetnek.parancssorbol nem sikerult atiranyitani a -vo opciovalnvidia kezelovel - jobb klikk, ablak kuldese, tv - pedig csak a hangot hallom, a kep feketen atmegy, -fs nem mukodik valami megoldas biztos van, mert a neten megtalaltam a macos es a linuxos verziot is segitsetek legyszi elindulni koszonom ob.