[Mplayer-felhasznalok] Online video stream hogyan ?

zsolt mplayerhq at telectronic.hu
Sat Dec 24 13:38:26 CET 2011

Sziasztok,

Most találtam meg az interneten, hogy van ez a levelezési lista.

Szeretném 4db video kamera folyamatos képét a neten bemutatni.

Ehhez egy bt878 chipes 4 csatornás kártya áll a rendelkezésemre és 4 db
kamera.
Ez a kártya benne csücsül egy debian linuxos gépben amihez csatlakozik egy
kábelnet és ezen keresztül éri el a világhálót.

A kártyára bejövő videó információt szeretném felküldeni egy a neten lógó
webszerverre ami nagysebességű internettel csatlakozik a nethez és erről a
szerverről szeretném láthatóvá tenni a 4 db videót.

Tehát nem közvetlenül a kábelnetes gépről szeretném a videókat megjeleníteni
hanem egy interneten lévő szervernek átadni és majd arról nézhetik meg az
látogatók.

Ebben kérném a segítségeteket, hogyan, mit állítsak be és telepítsek az
egyes gépeken, hogy ez megvalósulhasson ?

A debian linuxos gépre már telepítettem ffmpeg csomagot, de egyelőre itt
megállt a tudomány :)

köszi

zsolt