[Mplayer-felhasznalok] üdv

z h mlist.acc at gmail.com
Sun Aug 30 22:47:37 CEST 2009

Hello mindenki!

Uj vagyok itt (es nem is vagyok szakmabeli). Kerestem, de nem talaltam
archivumot ezert bocsanat, ha off a kerdesem.
Szuksegem lenne egy dvd es egy video allomany osszes technikai reszletere.
Olyanokra gondolok, mint audio es video informaciok, kodekek (ezek a
parancssori kimenten meg is jelennek), de mi van az olyanokkal, mint a PAL
(barmit is jelentsen ez :))? Gondolom, ez valamilyen szabvany lehet es nincs
is egyedul a kategoriajaban.

Segitsegeteket elore is koszonom.

Ui: Kuldhetek ekezeteket? Nagyon zavar, hogy nelkule irok.