[Mplayer-felhasznalok] TV-ből felvétel vs. hang

pepolinux at gmail.com pepolinux at gmail.com
Wed Nov 26 17:49:36 CET 2008

Hali!

Ezzel a dátummal: Wednesday 26 November 2008 16:39:56 Horváth Csaba ezt írta:
> Hello!
>
>  Strace kimenetéből eg kukkot nem értek :( Jó, annyit igen hogy nyitogatja
> az xml-eket amikbe a konfigját írogatja, meg a tunernek küldött üzeneteket
> is látom, de arra nem jöttem rá hogy ebből hogy lehet kihámozni, hogy hogy
> állítja be :(
>
> Kipróbáltam a kártya átállítását, az automatikusan detektált helyett
> beállítva az Avermedia Tvpphone 98-at, de így is ugyanaz az eredmény...
> Ha az mplayer megy, akkor a line-inre jelet adva az hallható, szal a TV
> tunerből nem jön ki a hang :(

> [...]

Sokáig bírkóztam én is vele, míg feladtam.

Hangot így tudsz csiholni pl. a sox, oss segítségével:

sox -r 48000 -w -t ossdsp /dev/dsp1 -t ossdsp /dev/dsp

Aztán:

v4lctl volume mute off

Persze csak akkor, ha létrejön a dsp1-ed. (Vagy valami.)
Arra nem sikerült rájönnöm, hogy hogy' a lótúróba rögzítsem ezt a hangot.

Most találtam ezt: http://www.linuxtv.org/v4lwiki/index.php/TV_Viewing
Talán az MPlayer-es részt lehetne használni a MEncoderhez.
Ha sikerült valami okosságot kitalálnod, akkor írdd erre a levlistára légy
szíves.