[Mplayer-felhasznalok] TV-ből felvétel vs. hang

Horváth Csaba horvathcsabalaszlo at gmail.com
Wed Nov 26 14:02:47 CET 2008

 Hello!

A kártya BT878, Avermadia TVPhone 98 amúgy. Bttv modul hajtja. (Ha kell
idenyomom a paramétereket).

Egyébként az a másik fura hogy ha megy a mplayer tv:// és jelet adok a line
inre, akkor sem hallatszik semmi :(

Az aumixet már régebben próbáltam, de semmi :( És a Tvtime-n még mindig van
hang, szal nem érteni :( (Azt sem tudom kideríteni sajnos hogy az mit csinál
a v4l2-vel meg a mixerrel, hogy azon működik...)

Lehet ezzel még valamit csinálni...?

(V4L2-t esetleg ha újrafordítom...)

Cs.