[Mplayer-felhasznalok] TV-ből felvétel vs. hang

Horváth Csaba horvathcsabalaszlo at gmail.com
Tue Nov 25 21:48:25 CET 2008

Hello!

Amencoderes probléma (köszi az angol listának) megoldódott, a rc2 -ben volt
egy bug, svn-ből az újat feltéve már jó az Xvid. Most az a bajom (ezt is
megírtam már máshová) hogy ha TV-ből akarok felvenni, akkor nincs hang...

A poén az, hogy Tvtime-al frankó a hang, kép, minden, és az is v4l2-n megy...

mplayer tv:// (avagy mencoder tv:// ) - re meg semmi... (És Vlc sem ad hangot
tv-ről) 8-O

A v4l2 opciókat végigzongoráztam már, amode, forceaudio, stb., de a max az
valami fehérzaj volt ami jött, de a TV hangja az sehogysem...

A TV tuner egy bt8x8 cucc, a lényeg hogy külső kábellel megy át a hangkártyára
a hang. A baj az hogy valószínű a tunerből sem jön ki hang... De akkor meg a
Tvtime-al miért...

Valakinek volt már hasonló esete? Mert nekem már semmi ötletem...

Köszi ha valaki segít :)

Horváth Csaba