[Mplayer-felhasznalok] [Bp18fople] Egészség

Nagy Tibor nagyt at hu.inter.net
Thu Jan 31 19:13:27 CET 2008

Erről mindenkinek tudnia kell! Annak is, aki nem vállalkozó és nem
találkozik a járulékfizetésekkel!

Küldd tovább az összes lehetséges e-mail címre!

Ezt a levelet a [Bp18fople] csoporton keresztul kaptad.
A level tobbi resze, vagy melleklete a csoportnak szolo uzenetet tartalmaz.
- Ha  kepek nem latszanak, keresd a tomoritett (ODT) mellekletet. Megnyi-
tashoz  javasolt rendszerkiegeszites: http://hu.openoffice.org