[Mplayer-felhasznalok] Pillanatkép készítése

AGAS Attila Laszlo agas at inf.elte.hu
Fri Aug 15 09:21:23 CEST 2008

Ha csak egy kell akkor a legegyszerűbb ha csinálsz egy screenshot-ot.

Másik megoldás ha be van fordítva a jpeg támogatás.
(így meg tudod nézni: mplayer -vo help)

Ha van jpeg (vagy gif,png) akkor tudod jpeg-be 'játszani'.
Azt hogy melyik perctől, egy edl file-al tudod megadni.

Tehát csinálsz egy file-t, mondjuk vagas.edl:
0.0 	900.0 	0
901.0 	7200.0 	0

Ezzel a 900 és 901 másodperc közötti részt játsza le.

Kb. így:
mplayer valami.avi -edl vagas.edl -vo jpeg -ao null

Nem próbáltam ki, de valami ilyesmi működhet, esetleg kell még egyéb
paraméter, pl. filenév a jpeg képeknek, stb.
Ahhoz hogy ez működjön kell hogy az edl és jpeg támogatás bele legyen
fordítva.

Sok sikert.