[Mplayer-felhasznalok] dvdnav k?rd?s

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
Fri Jun 15 08:30:05 CEST 2007

Hi!

E két sor között vár kb 25 mp-et:

xscreensaver_disable: xscreensaver wid=6291457.

get_path('codecs.conf') -> '/home/batyu/.mplayer/codecs.conf'

Ezalatt semmilyen kimenet nem volt, és procihasználat sem. Gondoltam
arra első körben, hogy nincs codecs.conf file-om, és ezt hiányolja, de
egyrészt gui nélkül nem vár, másrészt ha beraktam a forrásból a
codecs.conf-ot a helyére, az sem javított. Igazából nem zavar a dolog
különösebben, mert egyrészt én nem használok guit csak nagyritkán,
másrészt pedig feltettem a gnome-mplayer nevű kis stuffot, és az nem
vár, szóval ha valaki nagyon guit akar itt, az is van. (plusz tetszik a
hozzá készített gecko mediaplayer, tapasztalatom szerint az eddigi
legjobb böngészőbe épülő médialejátszó linuxon).
Inkább zavar, hogy úljabban jónéhány asf/wmv filet és quicktime streamet
nem tudok lejátszani. Tudom, tudom, használjam a stabil kiadást...
Üdv!

Batyu'