[Mplayer-felhasznalok] dvdnav kérdés

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
Wed Jun 13 11:38:20 CEST 2007

Hi all!

Hogy magyarul is menjen valami ezen a listán :-), nekem is volna kérdésem:
Milyen billentyűkkel lehet navigálni a "kísérleti" dvdnav támogatás
használatakor a menüben (vagy hol van olyan doksi, ami leírja...)? Hol
lehet ezeket beállítani, módosítani, ha lehet?
Utolsóként pedig egy apróság, csak nekem nyűgös a gmplayer, és tart
20-25 mp-ig amire elindul (film nélkül, üresen indítva is ennyi!), vagy
ez másnál is probléma? A rendszer feisty, athlon XP 3000+ proci, 2 G
RAM, az mplayer svn snapshot, már több revizió óta ilyet tesz, konzolból
indítva semmi log, nincs cpu használat sem, csak vár.

Üdv!

Batyu'