[Mplayer-felhasznalok] vesa tamogatas

Varga Csaba vargadoktor at yahoo.com
Mon Dec 10 07:29:02 CET 2007

Köszönöm az eddigi válaszokat. Szeretném azonban
megoldani a dolgot. NT4 az adott gép kora és
teljesítménye miatt kell. mplayerc szintén directx
probléma miatt áll le, VLC player szaggat, a többi
említett lejátszó pedig már erõforrás-igényesebb. Meg
azoknak is kell általában dx.

Jó lenne tetõ alá hozni vagy a vesa vagy az svga
támogatást. Vagy ezeket a kimeneteket csak a linux
miatt tették bele? Próbáltam már a
\drivers\nt\dhahelper.sys-t is telepíteni, de az NT4
gyomra nem veszi be, kernelhibát jelez, mikor
újraindítás után elindulna a szolgáltatás.

Ha kell lefordítom, nem vagyok rest. De örülnék, ha
egy fejlesztõ adna hozzá tippet. Van egy olyan gyanúm,
egymagában az újrafordítás sem segítene, valami még
hiányzik.

>hat windowsra van 1000 jo(bb) leatszo. pl zoomplayer,
nero player, powerdvd, mplayerc...

>Hát...
>Az NT4 fölött eljárt az idõ. Ha muszáj az (el nem
tudom képzelni miért kell NT4) akkor egy másik
gépet/lejátszóprogramot kell keresned szt hiszem. Vagy
használj Win2k-t.