[Mplayer-felhasznalok] Segítség Mplayer konzolban!

AGAS Attila Laszlo agas at inf.elte.hu
Wed Sep 6 13:24:45 CEST 2006

És fut közben az X? ctrl-alt-f1-el léptél ki konzolba? X nélkül próbáld.
A vidix-hez elvileg nem kell a kártya meghajtója, sőt, akadályozhatja a
működését, mivel a vidix direktben használja a kártyát.
Ha nem fut az X lsmod-al nézd meg nem maradt-e bennt a drm modulja (valami
nvidia-s neve van), ha igen, akkor rmmod-al szedd ki, talán ez segít.