[Mplayer-felhasznalok] Segítség Mplayer konzolban!

AGAS Attila Laszlo agas at inf.elte.hu
Tue Sep 5 12:38:36 CEST 2006

Azt hiszem a cvidix nem minden kártyán megy, mert nem mindegyik tud
grafikát megjeleníteni konzolos módban. (nvidiákkal elvileg megy a man
szerint)
Nekem speciel egy alaplapi régi ati mach64-en csak úgy működik, ha az
svgalib_helper modul be van töltve (de nem használja az svga módot, marad
konzolban, szóval érdekes, lehet hogy csak valami bug, egész pontosan csak
akkor találja meg a videókártyát, tehát lehet hogy az svgalib_helper-nek
csak valami közvetett szerepe van)

Ha van beállítva framebuffer-ed, akkor próbáld meg -vo fbdev:vidix-et