[Mplayer-felhasznalok] Audio file konvertalasa

AGAS Attila Laszlo agas at inf.elte.hu
Tue Sep 5 12:03:06 CEST 2006

Lehet próbálkozni ffmpeg-el is, ha jól tudom neki is van win32 portja.
Az m4u nemtudom milyen jószág, de m4a-val nekem működött(faac-t be kell
fordítani):
ffmpeg -i valami.m4a -ab 192 valami.mp3 (and vice versa)

Amúgy szerintem linux alatt az ffmpeg és mplayer páros verhetetlen, az
mplayer mindent dekódol, az ffmpeg meg jól jön ha más container kell (pl.
3gp,mp4...)