[Mplayer-felhasznalok] Audio file konvertalasa

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
Tue Sep 5 11:09:24 CEST 2006

HTA írta:
> Hali!
>
> Hogyan tudom megadni a mencoder-nek, hogy audio file-t konvertaljon?
> M4U-bol kene MP3-ba.
> Es Windows alatt (de ez mindegy).
> Ha csak siman kiadom, hogy:
> mencoder track.m4u -oac mp3lame -o track.mp3
> akkor azt a valaszt kapom, hogy:
> Video stream is mandatory!
>
> Koszi!

Hi!

Az mplayer, bár sokmindenre jó, nem audioconverter, mp3-ba nem tud
menteni tudomásom szerint - bár meg lehet adni mpeg containert is
kimeneti formátumnak, evvel esetleg kísérletezhetsz, ha sok ráérő időd
van :-)... Az általad kívánt átalakítást úgy csinálhatod meg, hogy az
audiosávot kinyomatod mplayer-rel wav-ba, és azt konvertálod mondjuk
lamenc-el. Esetleg pipe-al közvetlen átadhatod a lamenc-nek a kimenetet,
de azt nem tudom, hogy win alatt ilyet lehet-e.
Üdv!

Batyu'