Re: [Mplayer-felhasznalok] kezdő

V V xefsmail at gmail.com
Sun Sep 3 23:08:30 CEST 2006

Udv!

Lemaradtal valamirol!
Menj fel megegyszer arra a hivatalos oldalra es olvass kicsit utana, van
nehany elv es ezek kozott talalod a magyarazatot, hogy miert csak egy dosos
ablakot latsz...
Kovezzettek meg, ha ez trollkodas a reszemrol es rosszul gondolom, de
szerintem amig ezeket nem erted addig nyugodtan mondhatom, hogy nem neked
keszult az mplayer.