[Mplayer-felhasznalok] Nincs codecinfó

Dancs György dancsgy at gmail.com
Thu Dec 21 12:59:03 CET 2006

2006. december 21. 10.40 dátummal ezt írta:
> Gondolom, hogy a copy-val az avi infokat is csak másolja. Ezt biza át
> kell kódolni... fourcc-nek meg legjobb emlékeim szerint az XVID lesz a
> legjobb beállítás.

  Kicsit átbütyköltem ( vcodec=xvid:vhq:v4mv:vqmin=2 ), így már eltárolja,
hogy xvid, de a teszt még hátra van :-) ..

> Az acidrip meg nyilván a bitrátát variálja, de ha tudsz más módszert egy
> avi méretének beállítására bármivel a daraboláson kívül, szólj! :-)

  Felbontás csökkentése ;-) ? Egy régebbi Sony CRT TV -n szinte
észrevehetetlen a különbség egy 720 x XXX és egy 320 x XXX felbontás között,
igaz, a Samsung LCDTV -n ( 640 x 480 ) már nem lehet eltussolni ;-) ...
--
Dancs György # dancsgy at gmail.com # Skype : merlin-zida
Hardware : Fujitsu Siemens Amilo A1667G