[Mplayer-felhasznalok] Nincs codecinfó

Dancs György dancsgy at gmail.com
Wed Dec 20 09:54:25 CET 2006

2006. december 20. 09.10 dátummal Ligetvári Sándor ezt írta:
> Jaja, az mplayer egy ideje az ffpmeg fourcc-jét írja bele, amit az
> asztali nem ismer. Segíthet pl. a -fourcc XVID megadása kódolásnál (de
> egyébként rtfm...).

  Az RTFM rész már rég megvolt ( most újra ), viszont a mencodernek nincs még
hasonló opciója sem ( man mencoder;
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/man/hu/mplayer.1.html; google; ... ). Mint
érdekes, kipróbáltam XviD -be, s úgy beleírja ( de elég nagy a keletkező
állomány ), szerintem a lavc lehet a ludas, de nem tudom mit tegyek :-( ...

  Esetleg ( az újabb RTFM -en kívül ) van valakinek ötlete, mit lehetne
begyömöszölni a -lavcopts részbe :S ?
--
Dancs György # dancsgy at gmail.com # Skype : merlin-zida
Hardware : Fujitsu Siemens Amilo A1667G