[Mplayer-felhasznalok] Nincs codecinfó

Dancs György dancsgy at gmail.com
Wed Dec 20 00:21:07 CET 2006

  A problémám, hogy amit lekódolok, az MPlayer gyönyörűen visszajátssza, de a
Philips DVD lejátszóm csak a hangot adja vissza. Szerintem ez amiatt lehet,
hogy a mencoder nem írja ki a codecinfót a fejlécbe, de nem tudom
miért ;-( ...

dancs at merlin-zida:~$ file /tmp/teszt4.avi
/tmp/teszt4.avi: RIFF (little-endian) data, AVI, 720 x 576, 25.00 fps, video:,
audio: Dolby AC3 (stereo, 48000 Hz)
dancs at merlin-zida:~$

  Tipp :S ?
--