[Mplayer-felhasznalok] Re: HTPC

lo szerafin loszerafin at freemail.hu
Wed Apr 26 16:27:28 CEST 2006

Also-Antal CSaba <antalcs at tonline.hu> írta:

> benne van a man-ban- fejbol nem tudom, soha nem kell.

Koszonom. Igen, igazad van,megneztem:
mplayer dvd://1 -chapter 1
De sajnos, ezek a chapter-ek nem pont ott
kezdodnek/vegzodnek, ahol az egyes reszek. Kb. 2 chapter egy
resz a Misi Mokusbol, de nem pontosan.

Meg egy HTPC-t azert taviranyitoval lenne jo kezelni, max
egerrel, az ilyen konzolos parancsokra nehezen veszi ra az
ember a csaladtagjait.

KL

Digitális képből papírkép már 25 Ft-tól! Ingyenes budapesti házhozszállítás! >>>
http://www.xlab.hu/index.php?zoneid=levelvegi