[Mplayer-felhasznalok] Re: HTPC

lo szerafin loszerafin at freemail.hu
Wed Apr 26 10:28:31 CEST 2006

Also-Antal Csaba <antalcs at axelero.hu> írta:

> beallitod az mplayer-t hogy alapbol magyar hangal es
felirattal jatszon
> le ezen kivul nem tudodm mit erdemes meg menu-bol alltani...

Sajnos a menu nagyon fontos lenne. Mi sok mesefilmet nezunk,
azok tobb rovid reszbol allnak, es meg nem jottem ra,
mplayer-rel hogy valaszthatom ki az egyes reszeket. Igy
mindig az elejetol nezzuk es oda tekerjuk a filmet, ahova kell.

Masik problema a felvetelkor van. (Nyilvan nem csak
lejatszani akarsz majd, hanem felvenni is a HTPC-vel).
Ha mplayer-rel veszek fel es kis idoeltolodassal mar le is
akarom jatszani (peldaul hogy a reklamokat atugorjam) nem
lehet tekerni csak addig az idopontig, ahol elinditom a
lejatszast.
(mplayer -idx)

KL

Első lakás? Felújítás? Építkezés? Támogatjuk! [origo] lakáskassza
http://lakaskassza.origo.hu/index.html