[Mplayer-felhasznalok] Re: HTPC

Mate Szabolcs fixer at freemail.hu
Tue Apr 25 21:12:55 CEST 2006

>minek van spdif is a vilagon, hazimozihoz meg ugyis kell
egynormalis erosito.

ok. en nem akarok annyi penzt kolteni a hazimozira, hogy
kulon hazimozi erositot vegyek...

>nem.

azota kaptam egy infot, meg is neztem az oldalt, majd
valamikor ki is probalom... egy srac csinalt valamit a
libdvdnav-val

>van.

ok. Ugy erted, hogy Neked van, vagy ugy erted, hogy "igen,
valakinek biztos van tapasztalata"?

>nem mukodik de nem is hianyzik.

ha igazi asztali divx lejatszo-potlo gepet akarok epiteni,
akkor hianyzik a DVD menu.. szerintem.

>mukodik, az spdif-en at kikuldom az erositore az meg
lerendez mindent.

erre mar irtam, de meg annyit hozza, hogy ugy tudom bizonyos
alaplapokon az S/PDIF csak stereot ad ki...

>ja es.. spam lista lett az Mplayer-felhasznalok?

engem is idegesit, hogy az elmult par honapban az erre a
cimre erkezett levelek 90%-a SPAM volt...

>udv
>Csaba

Udv,
Fixer

Első lakás? Felújítás? Építkezés? Támogatjuk! [origo] lakáskassza
http://lakaskassza.origo.hu/index.html