[Mplayer-felhasznalok] HTPC

Fixer Kenoby fixersh at freemail.hu
Sun Apr 23 22:16:51 CEST 2006

Hello emberek!

Mostanaban elkapott a laz, hogy vegyek egy asztali DivX-es
lejatszot... nezegettem, de kb. 25-30-tol erdemes megvenni
valamelyiket, mert az alatt nem nagyon van DTS, vagy valami
mas negativum van vele... eppen ezert arra gondoltam, hogy
osszedobnek egy PC-t, amit csak filmnezesre (es esetleg
zenehallgatasra, talan netezesre) hasznalnek... tudjatok egy
HTPC-t. Mondjuk ez igy tobbe kerulne, mint 25-30, de kozben
a gepemet is akarnam fejleszteni, es az abbol kikerulo
cuccok mehetnenek a HTPC-be..

no, a hosszu bevezeto utan most jonnenek a kerdesek:
- DTS: mplayer tudja a DTS-t dekodolni ugy, hogy a
hangkartyan (5.1-es), megjelenjen a 6 csatorna jele?
- mi a helyzet a DVD menuvel? Mplayer tamogatja a DVD menut?
- van valakinek tapasztalata ilyen HTPC epitesben?

Nezegettem a MythTV es a Freevo project-et is, de igazabol
sehol nem lattam infot arrol, hogy DVD menu mukodik-e
illetve, hogy DTS mukodik-e.

Koszi a valaszokat!

Fixer

23-án este héttől választási eredmények és tudósítások percről percre.
Weben www.origo.hu és mobilon origo.hu.