[Mplayer-felhasznalok] mencoder es a dv avi

dragon dragon at earthquake.hu
Thu May 19 14:05:29 CEST 2005

Hi

Leszedtem a kamerambol dvgrab segitsegevel a filmet. 1G filekra bontva
kertem az eredmenyt. Ha utanna megprobalom a cat 1.avi 2.avi > end.avi
majd mencoder end.avi -oac copy -ovc copy -forceidx dolgot akkor a
kapott 2G test.avi-t nem tudja lejatszani az mplayer.
AVI: Missing video stream!? Contact the author, it may be a bug :( Ezt
irja. Mig a siman osszecatelt avit lejatsza csak ugyebar nem lehet benn
e tekerni. Van erre valami mas megoldas, vag a mencodernek kene meg
valami parameter?

dragon