[Mplayer-felhasznalok] dvd lpcm hangu video

szilike szilcso at tvn.hu
Thu May 12 21:31:36 CEST 2005

Sziasztok.

Nem tudom hogy jó helyen járok-e de van egy zenei videóm ami lpcm hangu (is).
És amikor elindul a lejátszás akkor az mplayer kiírja hogy kisérleti a hang codec
és példa filék kellenek a tökéletesítéshez.Bár nálam tökéletesen szól de szívesen
feltöltök egy részletet (aminek mellesleg van egy érdekes hibája is).

Ha érdekel valakit akkor szóljon ha már nem aktuális akkor bocsi nem akartam zavarni.

Tisztelettel szal.